VÅÅÅÅRR!!

Hejhej. Äntligen vår, nu svettas man ju så fort man går ut typ. Skulle vara riktigt skönt att köra fiddy idag. Men har inte så mycket tid till det idag.För imorgon åker jag och några från klassen till Järvsö, för att prova på hundspann! TAGGAD!! De negativa är väl att jag inte får träffa Cajsa. Så idag måste jag packa lite, och köpa godis och lite sånt. Men vill verkligen ut till Felix och köra lite fiddy. 
Ska plocka upp lite på rummet, duscha, packa, köpa godis och ta det lungt idag. Rummet går snabbt så de kan jag göra innan jag lägger mig. 
 
Har vart ute i ungeför 2 timmar idag, först tränat Kiri lite, har inte tränat honom så mycket så han är ju ganska ny på allt. Men han är riktigt duktig och fattar snabbt på de flesta saker. Tror han skulle vara en grym hund till rallylydnad eller agillity. Menmen jag kör inget av det så hahah. Sen var vi ute på gården med ungarna och hundarna. Så lekte jag lite med hundarna. 
 
Kanske, bara kanske bloggar mer senare. Men vet inte riktigt 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0